Tack för den du är i församlingsgemenskapen, tack för det du gör och ger!

Tack till alla som har haft särskilda uppdrag under året, tex olika ledar- och ansvarsuppgifter,
förtroendevalda och trogna matvolontärer.

Equmeniakyrkan Hallunda har under år 2018 fått vara en varm, välkomnande och generös gemenskap som haft nåden att fått ha Jesus Kristus i centrum. Vi har fått gå med Gud, tillsammans, genom olika utmaningar och tagit emot många välsignelser, bla har vi haft möjligheten att dela ut mat och annat som vi först fått ta emot.

Församlingen är i ständig rörelse, förändring och utveckling, en kyrka full av liv, med ett stort kontaktnät.

Nu ser vi med tillförsikt fram emot det nya året, 2019. Vi får lägga allt i Guds händer och be om ledning, beskydd, inspiration, kraft och mod.

Önskar er alla en fridfull jul och ett välsignat gott nytt år!

Varmaste hälsningar,

December 2018.